תפיסה פדגוגית כוללת - האם היא אפשרית? האם היא רצויה? [מאמר תגובה]

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מחבר המאמר מסכים עם אבחנותיו של כרמון, אך יוצא כנגד ההצעה להתוות מתווה פדגוגי-תאורטי כולל שיקיף את מורכבותה החברתית, הכלכלית והתרבותית של המציאות. לטענתו, מתווה כולל שכזה הוא בעייתי מבחינה אפיסטמולוגית ופוליטית, משום שהוא מפשט את המציאות ממורכבותה ונושא בחובה פוטנציאל לדיכוי ולהדרה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationמידע, ידע ודעת (קובץ בעריכת שלמה בק)
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages78-83
Number of pages6
ISBN (Print)9789655301212
StatePublished - 2016

IHP publications

  • IHP publications
  • Education
  • Knowledge, Theory of
  • Meaning (Philosophy)

Cite this