Abstract
מחבר המאמר מסכים עם אבחנותיו של כרמון, אך יוצא כנגד ההצעה להתוות מתווה פדגוגי-תאורטי כולל שיקיף את מורכבותה החברתית, הכלכלית והתרבותית של המציאות. לטענתו, מתווה כולל שכזה הוא בעייתי מבחינה אפיסטמולוגית ופוליטית, משום שהוא מפשט את המציאות ממורכבותה ונושא בחובה פוטנציאל לדיכוי ולהדרה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | מידע, ידע ודעת (קובץ בעריכת שלמה בק) |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 78-83 |
Number of pages | 6 |
ISBN (Print) | 9789655301212 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- IHP publications
- Education
- Knowledge, Theory of
- Meaning (Philosophy)