תפיסתם של משתמשים את התועלת מהדו-שיח עם מערכת "משיב"

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

משיב היא מערכת ממוחשבת שפותחה כדי לסייע למתלבטים בבחירת מסלול לימודים ומקצוע, והוסבה לאחרונה לאינטרנט. מטרת המחקר הנוכחי היתה לבחון את התועלות המופקות מהדו-שיח עם משיב, על-ידי ניתוח תפיסותיהם של 712 משתמשים לגבי תרומת הדו-שיח שימשו לאיסוף תפיסותיהם של המשתמשים את התועלות ולמדידת השינוי בגיבוש תוכניויהם המקצועיות. לאור נגישותו של האינטרנט, ומספרם ההולך וגדל של תלמידים הגולשים בו בכלל, ובאתרים הקשורים לקריירה בפרט, חשוב שיועצי בית הספר יכירו אתרים מסוג זה ויכוונו תלמידים רק לאותם אתרים איכותיים שהם רואים כיעילים במתן מענה לצרכיהם של התלמידים
Original languageHebrew
Pages (from-to)146-166
Number of pages21
Journalהייעוץ החינוכי
Volume11
StatePublished - 2002

IHP publications

  • IHP publications
  • Vocational guidance
  • Decision making
  • Web sites
  • Counseling -- Vocational guidance
  • Educational counseling

Cite this