Abstract
מחקר זה ביקש לבדוק את תפיסת הזקנה בקרב אנשים עם לקויות למידה מורכבות, בהשוואה לאנשים ללא לקויות למידה בגילאי טרום זקנה. אף שלא נמצאו הבדלים מובהקים בין אנשים עם לקויות למידה מורכבות לאלו ללא לקויות למידה מורכבות בציון הכולל של תפיסת הזקנה, מלמדים ממצאי המחקר על כך שאנשים עם לקויות למידה מורכבות בגיל טרום הזקנה תופסים את אתגרי הזקנה כשונים באופיים ומהותם, בהשוואה לאלה ללא לקויות למידה מורכבות. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 34-45 |
Number of pages | 12 |
Journal | שיקום: בטאון עמותת חומש |
Volume | 30 |
State | Published - 2020 |
IHP publications
- IHP publications
- Action research
- Aging
- Learning disabilities
- People with disabilities
- Perception
- אוריינטציית עתיד
- אנשים עם מוגבלות
- זקנה והזדקנות
- זקנה והזדקנות -- היבטים פסיכולוגיים
- לקות למידה
- מחקר פעולה
- תפיסה