תפיסת הזקנה בקרב אנשים עם וללא לקויות למידה, בגיל טרום-זקנה: מחקר פעולה משתף

בנימין הוזמי, שירלי ורנר, שחר אליעזר, עופר דפנא, שני טרבולסקי, מגל יינון, רותי כהן, אביחי מעודה, הילה פלג-רויטמן, מנחם קליין, פליקס רויטמן

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מחקר זה ביקש לבדוק את תפיסת הזקנה בקרב אנשים עם לקויות למידה מורכבות, בהשוואה לאנשים ללא לקויות למידה בגילאי טרום זקנה. אף שלא נמצאו הבדלים מובהקים בין אנשים עם לקויות למידה מורכבות לאלו ללא לקויות למידה מורכבות בציון הכולל של תפיסת הזקנה, מלמדים ממצאי המחקר על כך שאנשים עם לקויות למידה מורכבות בגיל טרום הזקנה תופסים את אתגרי הזקנה כשונים באופיים ומהותם, בהשוואה לאלה ללא לקויות למידה מורכבות. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)34-45
Number of pages12
Journalשיקום: בטאון עמותת חומש
Volume30
StatePublished - 2020

IHP publications

  • IHP publications
  • Action research
  • Aging
  • Aging -- Psychological aspects
  • Learning disabilities
  • People with disabilities
  • Perception

Cite this