Abstract
המחקר שעליו נדווח בפרק זה, נערך בשנת הלימודים תשס"ב, והוא מתמקד בתפיסות של מנהלים, אשר ממלאים תפקידים מכריעים בבית-הספר ומהווים גורם מרכזי במאמץ להתמודדות מול האלימות ולמניעתה. במחקר זה אנו בוחנים גם מה הן הפעולות שננקטות כיום למניעת אלימות בבית-הספר, בחן המחקר הנוכחי גם את צורכיהם של האחראים למניעה ולהתמודדות עם אלימות, ובעיקר את הצרכים הקשורים להכשרה ולהדרכה. לסיום, במחקר זה אנו משווים בין הממצאים שהתקבלו בסקר שערכנו בשנת תשנ"ט לאלו שהתקבלו בתשס"ב. מטרתנו היא לזהות את התחומים שבהם ניתן לראות הבדלים בין תפיסות המנהלים בסקר הראשון שערכנו לעומת הסקר הנוכחי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | החינוך במבחן הזמן 2 (קובץ בעריכת איתן פלדי) |
Place of Publication | תל-אביב |
Publisher | "רכס" - פרויקטים חינוכיים |
Pages | 309-336 |
Number of pages | 28 |
ISBN (Print) | 9654034611 |
State | Published - 2005 |
IHP publications
- IHP publications
- Adjustment (Psychology)
- Parents' advisory committees in education
- School children
- School environment
- School management and organization -- Parent participation
- School principals
- School violence
- Violence -- Prevention