תפיסת המנהלים את האלימות בבית-ספרם

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המחקר שעליו נדווח בפרק זה, נערך בשנת הלימודים תשס"ב, והוא מתמקד בתפיסות של מנהלים, אשר ממלאים תפקידים מכריעים בבית-הספר ומהווים גורם מרכזי במאמץ להתמודדות מול האלימות ולמניעתה. במחקר זה אנו בוחנים גם מה הן הפעולות שננקטות כיום למניעת אלימות בבית-הספר, בחן המחקר הנוכחי גם את צורכיהם של האחראים למניעה ולהתמודדות עם אלימות, ובעיקר את הצרכים הקשורים להכשרה ולהדרכה. לסיום, במחקר זה אנו משווים בין הממצאים שהתקבלו בסקר שערכנו בשנת תשנ"ט לאלו שהתקבלו בתשס"ב. מטרתנו היא לזהות את התחומים שבהם ניתן לראות הבדלים בין תפיסות המנהלים בסקר הראשון שערכנו לעומת הסקר הנוכחי. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהחינוך במבחן הזמן 2 (קובץ בעריכת איתן פלדי)
Place of Publicationתל-אביב
Publisher"רכס" - פרויקטים חינוכיים
Pages309-336
Number of pages28
ISBN (Print)9654034611
StatePublished - 2005

IHP publications

  • IHP publications
  • Adjustment (Psychology)
  • Parents' advisory committees in education
  • School children
  • School environment
  • School management and organization -- Parent participation
  • School principals
  • School violence
  • Violence -- Prevention

Cite this