תפקודם של ילדים עם שיתוק מוחי ותפקידם של המרפאים בעיסוק במערכת החינוך בישראל: שינויים פרדיגמטיים בראי התאוריה והמחקר

רוני שנקר, נעמי וינטראוב, שולה פרוש

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

על תרומתם של המרפאים בעסוק לקדומם של ילדים עם מחלות כרוניות בכלל ושתוק מוחי בפרט, המשולבים במערכת החנוך, תוך התייחסות לשנויים שחלו במשך השנים בתפיסת המושגים של תפקוד ומוגבלות.
Original languageHebrew
Title of host publicationשילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך (קובץ)
Publisherאחוה הוצאה לאור
Pages433-459
Number of pages27
StatePublished - 2007

IHP publications

  • IHP publications
  • Cerebral palsy
  • Children with disabilities
  • Chronic diseases
  • Evaluation
  • Mainstreaming in education
  • Measurement
  • People with disabilities -- Social aspects
  • People with social disabilities -- Education
  • Sick children
  • אנשים עם מוגבלות וסביבתם
  • ילדים חולים
  • ילדים עם מוגבלות
  • מדידה והערכה
  • מחלות כרוניות
  • מרפאים ומרפאות בעיסוק
  • שילוב ילדים עם מוגבלות במוסדות חינוך רגילים
  • שיתוק מוחין
  • תוכניות התערבות חינוכיות

Cite this