תרומת השיח המתוקשב לבניית קהילת מורים מקצועית לומדת בהכשרת מורים

נילי מור, אידה הילויל

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

כיצד יכולה הפדגוגיה להסתייע במאפיינים הייחודיים של טכנולוגיית המחשב כדי לבנות סביבות למידה שתממשנה תאוריות הוראה-למידה קונסטרוקטיביסטיות? מאמר זה מדגים שימוש בטכנולוגיה, בדואר אלקטרוני, ללא תיווך. טכנולוגיה כ"גורם של קצות האצבעות" הוא שימוש הרואה בטכנולוגיה מערכת תמיכה נגישה, שמשתמשים בה כמעט אוטומטית כדי לנצל את המאפיינים שהיא מעמידה לרשותינו.
Original languageHebrew
Title of host publicationמעבר לנהר (קובץ)
Publisherמכון מופ"ת ומכללת לוינסקי
Pages438-475
Number of pages38
ISBN (Print)9789655300222
StatePublished - 2010

IHP publications

  • IHP publications
  • Cooperativeness
  • Electronic discussion groups
  • Electronic mail systems
  • Learning
  • Online social networks
  • Professional learning communities
  • Teachers -- Training of
  • Teaching -- Aids and devices
  • Team learning approach in education

Cite this