Abstract
כיצד יכולה הפדגוגיה להסתייע במאפיינים הייחודיים של טכנולוגיית המחשב כדי לבנות סביבות למידה שתממשנה תאוריות הוראה-למידה קונסטרוקטיביסטיות? מאמר זה מדגים שימוש בטכנולוגיה, בדואר אלקטרוני, ללא תיווך. טכנולוגיה כ"גורם של קצות האצבעות" הוא שימוש הרואה בטכנולוגיה מערכת תמיכה נגישה, שמשתמשים בה כמעט אוטומטית כדי לנצל את המאפיינים שהיא מעמידה לרשותינו.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | מעבר לנהר (קובץ) |
Publisher | מכון מופ"ת ומכללת לוינסקי |
Pages | 438-475 |
Number of pages | 38 |
ISBN (Print) | 9789655300222 |
State | Published - 2010 |
IHP publications
- IHP publications
- Cooperativeness
- Electronic discussion groups
- Electronic mail systems
- Learning
- Online social networks
- Professional learning communities
- Teachers -- Training of
- Teaching -- Aids and devices
- Team learning approach in education