"בשנים האחרונות גוברת הביקורת כלפי מערכות החינוך הציבוריות לנוכח הישגיהן הרחוקים מלהשביע רצון ... הסיכוי לשפר את הישגיה של מערכת החינוך טמון במידה רבה בנכונות של אנשיה לשאת באחריות וביכולת לייחס להם אחריות ... הספר מהלך על קו התפר שבין המאפיינים המבניים של מערכת החינוך הישראלית והתהליכים המתרחשים בה, לבין תפיסותיהם של אנשי החינוך באשר לנשיאה באחריות. על סמך מודלים תיאורטיים מכאן וראיונות עם אנשי חינוך ברמה הבית-ספרית, המחוזית, העירונית והארצית מכאן, הספר מבקש לבחון את תפיסותיהם של העוסקים במלאכת החינוך לגבי נשיאה באחריות ואת האופן שבו תפיסות אלו מעצבות את התנהלותם הפרופסיונלית. טיב המידע הקיים ואופן העברתו במערכת נבחרו לשמש פריזמה לבחינה זו". -- מעטפת אחורית.
Translated title of the contribution | Educational accountability: between consolidation and dissolution |
---|
Original language | Hebrew |
---|
Place of Publication | ירושלים; בני ברק |
---|
Publisher | מכון ון ליר; הוצאת הקבוץ המאוחד |
---|
Number of pages | 170 |
---|
Edition | מהדורה ראשונה |
---|
ISBN (Print) | 9789650207298 |
---|
State | Published - 2014 |
---|
Name | הקשרי עיון |
---|
Publisher | מכון ון ליר |
---|