Abstract
מטרת המחקר היא לבחון האם תפיסת איכות החיים בקרב תלמידי בית הספר היסודי משתנה בין תלמידים רגילים ובין כאלה בעלי ליקויי למידה. המחקר כלל 286 תלמידים בכיתות ג'-ו' משלושה בתי ספר בזרם החינוך הממלכתי בישראל. במדגם היו 50 תלמידים שאובחנו כבעלי לקוי למידה מינורי עד בינוני. הממצאים גילו כי איכות החיים של התלמידים בעלי לקוי הלמידה לא נבדלה באופן משמעותי מזו של עמיתיהם ללא הליקוי. התוצאות תומכות ברעיון כי תלמידים לקויי למידה המתחנכים בזרם החינוך הכללי ומעורבים בפעילויות הבית ספריות הרגילות מסופקים חברתית בדיוק כמו התלמידים הרגילים.
Original language | English |
---|---|
Pages (from-to) | E34-E48 |
Journal | כתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק |
Volume | 21 |
Issue number | 2 |
State | Published - 2012 |
IHP publications
- IHP publications
- Content (Psychology)
- Education -- Israel -- Administration
- Learning disabilities
- Quality of life
- Satisfaction
- School children
- Schools